måndag 13 februari 2012

Tillbaka efter en väldigt lång bloggpaus..

Allt har varit så rörigt den senaste tiden så jag har inte orkat blogga och har känt att det skulle vara för komplicerat att förklara allt så jag ska försöka börja blogga igen, men kommer nog inte skriva så mycket om det som hänt den senaste tiden utan mera om det som händer nu, om jag orkar.
Kan iallafall skriva att jag piercade mig i läppen förra helgen. Och att jag har ett förhållande med underbara Joakim sen igår. Vilket jag inte trodde skulle hända för några veckor sen men nu har det gjort det och det känns riktigt bra!
Och Linus, min lilla hund, är inte så liten längre. Han har hunnit bli hela 9 månader och väldigt busig men fortfarande minst lika söt..


Nya piercingen

Linus..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar